Anubis - du är en knasluva!

Anubis har skrivit ett inlägg om mig.. haha!
(i denna text hon har skrivit är jag Anubis och hon jag) Fattar ni? :)
Alltså det nedanför har hon skrivit på sin blogg, för ni som är tröga ;)

Har varit på en cykeltur med Anubis ikväll, var rikigt skönt och det är lika knäppt varje gång.
Vi gick in på bilisten och handlade godis. Under cykelturen knaprade vi lite och jag säger

Jag - här?
Anubis - Tack!
Jag - Här en bit till?
Anubis - Ahh, tack!
Jag - här?
Anubis - vad är det här?
Jag - Det är nougat
Anubis - Jaha!
Jag - Var den god?
Anubis - Vad är det för något?
Jag - Nougat
Anubis - jajustja!
Jag - hahahahahah
Anubis - men var är choklad/lakrisen då?
Jag - Men jag köpte ingen för du vågade inte pröva?
Anubis - Men vad är det här för något då?
Jag - MEN NOUGAT!!!!
Anubis - Jaha, jag trodde jag redan hade ätit upp choklad/lakrisen, för isf var ju den jätte god för den smakade som plopp.

Hon är ju knäpp om inte lite trög också, knasluvan!

Ja.. Vad ska jag säga.. Ibland har jag inte alla får hemma.. Eller?:P
Kolla in hennes blogg här!

Nu ska jag se film!
Skriver sedan :)

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

sv; Ja vad KUUUUL!

fytusan vad fuskit :/

2010-08-24 @ 22:51:46
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Det förstår jag!

Okej fan så kul, där va jag med! Ett riktigt partyställe ;) Hur länge blir ni borta?

2010-08-24 @ 23:29:46
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Edine - På Klackar Av Stål!

hahahhaha :D Älskar konversationer XD

2010-08-25 @ 10:39:11
URL: http://edithsomavril.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0