Det är sjukt att "bloggare" kan vara ett jobb nu för tiden!

Jag och Anubis pratade om det när vi var ute och gick nyss.

De som vill tjäna pengar på bloggen, och verkligen anstränger sig,
de tjänar inga pengar alls.
De som inte vill eller anstränger sig, ja det är dom som tjänar pengar!

Det är inte rätt egentligen.
Att någon som "jobbar" med att skriva några inlägg varje dag,
kan lägga undan 70 000 kr varje månad för att de tjänar pengar
på bloggen? Det är sjukt!
(nu vet jag inte exakta summor, men nog har man läst att en
och annan bloggare lägger undan sjukt mky pengar)

Det är hur mkt pengabrist i världen som helst pratas det om
hela tiden, men ändå finns det pengar för att finansiera
bloggare och ge dom typ 100 000 varje månad? :S

Jag fattar inte hur det funkar.
Jag säger inte att jag inte skulle vara nöjd om jag själv fick
hyffsat med pengar varje månad!
Det skulle vara kul!

Men att bloggare är ett jobb nu för tiden..
Det är lite konstigt!

Vissa jobbar 170-180 timmar i månaden och lyckats knappt
leva på de.
Vissa skriver 3 timmar per dag och tjänar 100 000 i månaden ungefär:S

Världen är konstig..:p

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. så kul att du är med :D föresten skulle du kunna slänga in en liten röst på mig här ? (A)



http://www.gratismakeup.se/Competition.asp?picture=trkap20100804125451cv

2010-08-15 @ 10:13:58
URL: http://vadfanskajagheta.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0