Exem, torr hud eller dålig hy? - Denna kräm är awesome!

Godmorgon bloggen och alla glada! :)
Jag har städat lite nu på morgonen så jag har inte orkat blogga förän nu! :)
Tänkte visa er en kräm som jag verkligen rekommenderar!

Jag har haft exem i hela mitt liv och min hud har alltid varit lite knaprig,
har provat alla möjliga exemmedel från starkhet 1-4 och olika sorts mjukgörande..
Ingenting verkade funka på mig, tills jag provade denna mirakelkräm!

Aloe Propolis Creme


- Jag har fått bättre hy
- Är mindre torr i ansiktet
(brukade förut flagna under ögonbrynen
och ibland tillochmed få sår runt ögonen och i ögonen)

- Exemen har slutat komma tillbaka bara jag är noga och smörjer tills allt är borta.
(Det brukar annars bara ta en dag eller två så kom exemen tillbaka!)

Krämen kostar visserligen 300:- men den är verkligen värd det!! :)

Andvändingsområde:
- Dag & natt kräm för hela kroppen
- Dålig hy
- Torr hud
- Exem
- Massagekräm
m.m!

Med andra ord så är den bra till allt! :)

Nu ska jag sminka mig och kamma håret och äta något! :)
Sedan får vi se vad det blir! :)
Ha det bra tills dess!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0