Filmtajm! :)

Nu har det blivit mycket träning sista veckorna!
Efter en hel kväll med brännboll och volleyboll + cykling så känner jag mig väldigt trött och sliten!
Har varit på bra humör hela dagen och hela kvällen, tills nyss..

Då kände jag bara hur less jag blev :(
Hoppas det löser sig iaf! Orkar inte gå in på det just nu tyvärr!

Nu ska vi se film och hoppas på att jag blir på bättre humör igen! :)
Vi ska se.. trumvirvel..


Hoppas den är riktigt bra och hoppas ni har en bra kväll! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Elin H

Åh, den såg vi igår (onsdag), vet inte riktigt varför men jag kunde inte sluta titta trots att jag var dötrött! Niclas var inte lika inne i filmen, tror man måste va på rätt humör för att se den och tycka den är bra :)

2010-08-19 @ 10:03:49

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0