Godmorgon på er alla!

Har just ätit frukost och suttit och stirrat ut ett tag genom fönstret för att
samla kraft till att gå och duscha! haha
Duscha är skönt när man väl har gjort det, men det är lite jobbigt ibland
såhär på morgonar när man har klivit upp.

Jag hade tänkt duscha då jag vaknade vid 10, men som sagt..
Har suttit och sparat mig lite till det! :p

Klockan 12.50 ska jag vara på bilprovningen och besikta bilen!
Undra hur det kommer gå >.<


Resten av dagen har jag ingen aning om!
Men dagarna brukar ha en tendes till att kunna fylla sig själva ganska fort! :)

Nej, upp härifrån och gå och duscha! :)
Hörs sedan! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0