Hej hej jag är typ arbetslös?

Blev väckt imorse vid 8.31 och fick veta att jag inte kommer att klara mig på ett jobb..
Dvs att jag "typ" är arbetslös och kommer inte få mycket pass i månaderna..
Några om jag har riktigt tur, ingen om jag har otur, And bad luck is my life.
Så därför så får jag nog ingenting.. Ingenting huxflux efter ca 2½ år..

Vad ska jag göra nu då?..
Känns surt och jag är trött men kan inte alls sova sen jag blev väckt..

Jag vill inte lämna denna fina lägenhet och bo i en liten håla igen..
Meningslöst :(

Kommentarer
Postat av: Elin H

Why...? :(

2010-08-19 @ 10:06:14
Postat av: Elin H

Du som har jobbat så hårt

2010-08-19 @ 10:06:41
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!!!

Haha kanske de :P Åh ja de finns så många goda tårtor!

Sovit gott?

2010-08-19 @ 10:22:11
URL: http://classys.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0