Kom just hem från lite solning på stranden med maja! :)

Var härligt att ligga i solen ett tag, lite myggigt men lite brunare har jag blivit!
Måste börja bättra på brännan innan vi far utomlands!! :D
Vi pratade mycket skit och hade trevligt^^

Innan vi for på stranden var vi och tog den andra vaccinsprutan!
Har faktiskt inte alls ont i armen den här gången och det känns bra!!
Sedan fikade vi 3 innan Elina skulle tillbaka på jobbet!

Vid 10 i 11 kom Anubis och Tord och "typ" väckte mig, hade varit vaken typ från 9 till kvart över 10 och väntat på dom, men sedan hade jag visst somnat innan dom kom! haha

Vi gick till badsjön och spelade lite volleyboll så Tord fick vara med för första gången! :)
Nu när deras dotter Nova är på dagis om dagarna kan vi hitta på lite mer! :)
Det är kul! :)

Idag blir det nog att äta ute!
Orkar inte laga mat när det är så fint väder!
Ikväll blir det volleyboll igen! ^^ Förlåt om jag tjatar med det är såå kul!

Hörs sen!^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: haha ja, e ju bara ett litet inlägg lixom :)

2010-08-17 @ 18:10:21
URL: http://vadfanskajagheta.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0