Punkt.

Nu är jag på lite dåligt humör.. Igen..
Vissa människor är riktiga svin alltså.. :/ Fy..

Vi har just skjutsat hem Anubis. Jag har färgat hennes hår ikväll!
Det blev faktiskt skitfin färg, jättelite röd skimrande snygg mörkbrun färg! :) haha!
Låter kanske inte så fint, men det blev fint! :)

Såhär såg hon ut!
(Såg precis att hon tagit kort med min kamera på sig själv!) thihi söt!

Nu kan man verkligen kalla henne för knasluva, bokstavligt talat!^^


Hennes brorsson var här ett tag också :)


Nu ska jag fortsätta måla.. Känns att det behövs nu när jag är på dåligt humör..
När jag ritar försvinner jag lite från verkligheten och tänker inte på allt dåligt, det är skönt.

Visar sedan om jag hinner bli klar! :)

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

Men anubis, det var inte tänkt du skulle lägga ut bilden ju =) haha

2010-08-26 @ 08:54:53
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0