Hur smart liten sak att ha med till Turkiet? :)

Hej och godmorgon! :)
Jag hittade världens fiffigaste grej i min "kabellåda" jag hade helt glömt bort
att den fanns, även fast jag flyttat omkring den! haha!

Hade tänkt köpa en dockstation till min Ipod för att ha med när vi far utomlands
så man kan lyssna näsr man ligger på stranden och innan man går ut och så, men den kostar 995:-

Sedan hittade jag den här som jag förmodligen haft i flera flera år!



Liten & sjukt bra ljud
, trodde jag verkligen inte! Varför har jag inte använt den här?
Den är ju hur bra som helst och jag har ingen aning hur länge jag har haft den! haha
Jag är iaf glad :) Sparade 995:- och massa plats i resväskan! :D
Ibland har man tur! :)

Nu ska jag sminka mig och fixa håret! Jobb idag :/
Hörs sedan!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du har koll på dina saker. Du har ju bara haft den i fyra-fem år.

2010-08-21 @ 16:59:03

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0