Vad skulle man göra utan musik?

Elin: Ring Inger på telefonnummer 0670-33063! :)
Hon är jättejättetrevlig och hon skickar upp så den kommer på några dagar!
Du har väl också exem så du borde prova!
Den är jätteabsorberande och drar in i huden fort så du behöver aldrig gå
kladdig som med alla andra exemkrämer! :)
Den är värd alla pengar och är väldigt dryg så den tar inte slut fort heller!

Kom just hem! Jag och morgan åt ute idag för att vi spelade och det
blev så sent så vi höll på svälta ihjäl! (bra orsak till att äta ute va? ;p)

Ska cykla en sväng med anubis ikväll sedan se film med henne! :)
Nu ska jag sätta mig och lägga in musik på mobilen, har haft den i 3 månader
och fortfarande inte orkar lägga in musik! haha! Men nu måste jag!

Lady Gaga är grym! Tyckte inte om denna låt förän jag hörde den här versionen!
Awesome!


Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jo det har du rätt i :)

Haha kan tänka mig det, att rykten går ganska fort :P

OKej, kul! Hur länge va du här? Ja jag älskar verkligen den staden! Haha, det tycker jag att du ska göra!

2010-08-20 @ 19:56:16
URL: http://classys.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0