Att det ska vara så svårt!

Att rita av en riktig råtta, min råtta, min Nevim som gick bort i september! :(
Sammanlagt har jag nog hållt på i 10 timmar och jag är på långa vägar inte klar än!

Varför kan det inte bara vara såhär lätt som bilden nedan som är ritad på mindre än 5 minuter? :p

Men jag har ju tid på mig att rita, det får ju ta 1 år om det vill! Bara den blir fin!
Jag tänker inte ge upp innan jag är helt nöjd! :)

Nu är jag förmodligen på jobbet för detta är ett tidsinställt inlägg!
Tänkte vara skriva att när jag slutar idag kl 5 ska jag skynda mig hem och sedan
blir det att fara hem till mamma över helgen och ta det lugnt och vila upp sig ordentligt! :)

Skriver ikväll när jag är framme hos mamma! :)
Kramkram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0