Bingolotto!

När Elina hade slutat vid 5 så for vi hem till henne för att äta mat och spela Bingo!
Jag tog med mig en fläskfilé och hon och Jimmy hade strips och persiljesmör!

Såhär lustigt kan det se ut när Elina lagar mat^^
Men gott blev det med persiljesmör och ost ovanpå! :)


Sedan till efterrätt blev det glass med maränger, strössel och chokladsås! :) Gott!

Klockan 8 var det uppesittarkväll med Bingolotto, varken jag, Elina eller Jimmy har
spelat Bingolotto på ca 10 år så vi tänkte att vi kunde ge det en chans^^

Inga miljoner, resor, bilar eller ören blev vi rikare. Jäkla skitlotter :P hahaha!
Men men, nu har man iaf fått pröva på det "något mordernare Bingolotto" än då
Leif Loket Ohlsson var programledare. Det var tider det, när jag satt med mormor
och fick hjälpa henne leta nummer och måla! :)

Men det vette tusan om jag tycker att det var någon höjdare!
Det var bättre förr som man brukar säga ^^

Nej nu blir det snart sängen! Gunnarn väntar i morgon! :)
Kram på er!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0