En sån skulle man haft..

En Crosstrainer.
Då hade man kunnat träna sånna här iskalla dagar då man helst inte ens vill gå utanför dörren,
istället för att sitta vid datorn eller tv:n så gjorde man någon nytta istället!

Då kunde man både träna och se tv samtidigt! Det hade väl varit något? :)

Bild lånad från google.com.

Idag har jag ont i foten, och det är kallt ute som tusan. Vad ska man göra sånna dagar?
Hade ju varit perfekt att kunna träna hemma då istället!

Dessutom så hade man inte behövt köpa gymkort så på ett år hade man ju tjänat in den
där crosstrainern! En sån ska jag köpa när jag har sparat ihop pengar, när jag får jobb,
då blir man ju taggad att spara pengar också om har något man vill ha! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0