Hockeycup imorgon!

Ikväll har varit jättekul! (Som vanligt då jag har kul glömmer jag ta bilder :()
Först var jag och bowlade med Anubis, Monkan och Jimmy, sedan spelade vi kort
tills Anubis och Jimmy for hem. Då gick jag och monkan och wim upp och spelade
X-box Kinect där man dansade! Var sjukt roligt!! Jag vill ha!
Det är nog det första spelet jag vill ha, annars brukar jag inte vara så intresserad av spel!

Nu ska jag skynda mig sova för imorn är det upp rätt tidigt för att fara och ha hockeycup
hela dagen lång! :)
Hoppas det går bra imorgon, våra förutsättningar ser inte så bra ut,
men huvudsaken man försöker ha roligt så blir det nog bra! :)

Bloggar imorgon när jag kommer hem, eller där från mobilen om jag får tid över! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: de är 5 rum :) 140 kvadrat ;) hehe kan tänka mig de! :p det kommer nog bli runt mars skulle ja tro ;)

2010-12-17 @ 23:59:02
URL: http://beneathme.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0