"Magsjuka"

Igår kväll när jag skulle lägga mig fick jag världens magvärk och låg och
trodde jag skulle avlida i flera timmar, tills jag var tvungen att gå och spy :(
Jag mådde inte så dåligt i morse men jag ringde till chefen på Konsum klockan 7
och sa som det var och hon sa att jag inte skulle komma ifall att det var magsjuka!

Har inte mått så dåligt idag heller, men magen känns konstig och lever om och jag känner
mig mest slö och vill inte göra så mycket.

Så jag stannade hemma och har sett film. Började se film vid 8 imorse!
Tog en dubbeldvd och första filmen blev Down To You, en gammal film med Freddie Prinze, jr!


Sedan på samma dvd såg jag Boys And Girls, också en film med freddan!

Bilderna lånade från google.com

Sedan har jag mest legat och tittat på tv och tagit det lugnt och ritat lite!
Tror inte att det är magsjuka och jag hoppas jag kan fara imorgon! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0