Motorvärmare.

Efter jobbet klockan 5 skulle jag skynda mig hem, byta om och fara på hockeyträning,
som för övrigt börjar 17.15, så jag visste att jag skulle bli lite sen..

Så imorse hade jag satt i motorvärmaren (klockan har varit 2 timmar före vanlig tid läänge)
så jag ställde klockan som alltid eftersom klockan är två timmar före.

När jag då hade kommit hem och skyndat mig bytt om så hade inte motorvärmaren gått igång!!
Varför? Jo för då hade vaktmästarna kommit under dagen och ändrat tid till normal tid.
Så då var det 2 timmar kvar innan motorvärmaren skulle starta!!!
Så det blev ingen träning för mig och jag blev flyg förbannad!
Hade lust och hämta en stor fet slägga och hamra ner hela motorvärmarstolpen!

Man står och betalar för en plats + motorvärmare hela sommaren, och nu i vinter har
inte min funkat en enda gång! :@

Tänk om jag skulle fara och jobba klockan 5 dit jag är tvungen att köra?
Då hade jag inte fått mig dit! Imorn ska jag ringa och skälla på min hyresvärd!!

Nu ska jag iaf fara och bowla med Anubis! :)
Hörs sen! Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0