Något skumt med blogg.se igår!

Igår hade jag tänkt blogga mycket, men det gick ju lite dåligt.
När jag gick in på sidan upptäckte jag att något var skumt och att jag inte kunde logga in! haha :p
Var det någon fler än jag som hade såhär?

Det här var alltså början av sidan :P




Har iaf just kommit hem från jobbet och väntar på att börja göra mat! :)
Dagen idag har varit så kul och gått så bra! :)
50 lastpallar som egentligen skulle komma vid 10 kom vid halv två idag, så det blev lite
stressigt och trångt överallt, både på lagret och ute i butiken!, men då går tiden fort iaf! :)

Hörs sedan! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Så var de för mig med :/

2010-12-17 @ 19:05:39
Postat av: Hanna

för mig med :S

2010-12-18 @ 00:07:13
URL: http://hannaolofssonn.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0