Nummer som flyger runt i skallen!

Min första riktiga jobbardag på Konsum gick jättebra! :)
Nu börjar PLU nummerna fastna lite och jag kan hela 10 stycken nu! :D
Banan, gurka, lösgodis, gul lök, gul/grön/orange/röd paprika, småcitrus (mandariner), en sort äpple!
Det lustiga är att massa andra nummer kommer upp i hjärnan, men än kan jag
inte sätta ihop dom med vilka saker det är :P haha

Sen är jag sämst på veta vad som är vad och vad allt heter, typ pepparrot, kålrot, palsternacka,
rotkål, fänkål och allt vad det heter, jag har ingen aning om sånt konstigt!
Ja, jag är nog rätt värdelös på FoG (frukt & grönt) men det kommer nog så småningom! :)


Ikväll har jag vart med Anubis och Jimmy och bowlat en sväng, ides inte träna hockey ikväll
eftersom jag slitit upp min gamla skada eller något så jag haltar! :(
Men nästa vecka ska jag träna igen har jag bestämt!

Roligare än såhär blir inte dagens enda inlägg, jag har varit allmänt trött och slö efter
jobbet och nu vill jag bara se lite tv och ta det lugnt innan jag ska lägga mig! :)

Ha det bra! :)
Kramkram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Duktig du är Johanna!

Jag gör inte så mycket jobbar och är allmänt less.

2010-12-08 @ 13:26:49
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0