Slicka i örat?

Förlåt för kass uppdatering. Har inte hunnit, eller velat blogga ikväll pga att jag kom hem och åt middag
så sent, sedan kom Anubis hit direkt efter maten så vi spelade kort och såg början på Idol, sedan
for hem till henne och såg film!

Nu ska jag gå och lägga mig och njuta av att det är helg! :)

Vi såg Frozen. En film de flesta tyckt varit bra, men jag tyckte inte den var bra alls :/

Bild lånad från google.com.

Hade tänkt fara hem till mami imorgon, men jag tror jag väntar tills på söndag! :)
Imorn kommer jag försöka hinna visa massa bilder från min 20 års fest från i lördags! :)
Aka mustaschfest! :)

Ha en fin fredagkväll! :)
Kramkram

Ps. Jay är AWESOME, eller som Anubis sa "Alltså jag skulle bara vilja att han slickade mig i örat!" hahaha!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skoj och dingla där lixom? :) Har dock inte hört talas om filmen.

Inatt var min kille uppe med bebis. Så jag var bara uppe en snabbis klockan fyra.. det var skönt..:)

2010-12-04 @ 11:54:23
URL: http://cotac.blogg.se/
Postat av: sara

Frozen måste vara jordens sämsta film, vi trodde inte att den var seriös ens :P

2010-12-04 @ 19:20:49
URL: http://sarapettson.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0