Alla härtans onödiga dag!

Glad alla hjärtans dag.
Min dag har varit lite förvirrande.
Men ändå rätt hyffsad.
Alla hjärtans dag är ändå överskattat.
Men det kan väl vara mysigt ibland också.

Ett snabbkludd.

Nu är jag iaf tillbaka efter mördardagarna ^^
Hockeyn igår gick skit.
Vi spelade rätt hyffsat men förlorade alla tre matcher :/
Var trött som aldrig förr när jag kom hem :p
_________________________________________________________

Synd att man mer eller mindre måste sluta med något man älskar
för en människa.. :(
Men nu ger jag upp.. iaf för nu.. en stund.
_________________________________________________________

Ska snart gå och sussa. Ska upp 5 imorn bitti och jobba 06.15-14.15 :)

Såg förresten bio med Hampus och Elina. Farsan! Den var ändå bra^^
Fick ju se Hampus också, och det är ju inte varje dag man får det :p
Jaja, nej nu ska jag sluta skriva och vila en stund innan jag går och
lägger mig :)
Godnatt!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0