Awesome!

Dagen har bestått av jobb från 09.45-16.00.
Rätt skönt pass! :)

Ikväll har jag varit och åkt snowboard med Krille Rydberg.
Han är grym, jag är kass:p haha
Jätteskönt väder och bra i backen var det iaf :)
Men är lite lemmen nu i vaderna och knäna med
tanke på hur mycket han lurar mig att göra saker! :p
Men jag lär mig ju mer då iaf!
Kul att ha någon att åka med i sin ålder, det är ju aldrig
någon som åker längre.

Bild som förklarar lite om hur det gick^^ haha.
Nee så värdelös är jag faktiskt inte! :p
Men med tanke på hur bra han är så känner man sig så värdelös! haha



När jag for från backen vid 9 gick jag till Majsan och pratade en stund
och hjälpte hon med inbjudan till hennes 20-års fest till helgen :D
Kommer bli kul!

Nu har jag och morgan just sett klart hockeymatchen mellan Sverige-Tyskland!
Murray är awesome! :D 2-0 till Sverige! Det går bra nu för Sverige.
Fast mindre kul för damkronorna som förlorade rejält mot Canada :/
Dom kommer igen hoppas jag!

Nej nu ska jag skynda mig hoppa isäng! Är ledig imorn! :D
Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: Linda

Mig vill också åka lite bräda. fast jag är kass!! haha

2010-02-18 @ 13:13:19
URL: http://duimittlib.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, jag vill oxå åka bräda! Men här finns ingen snö... :(

Men på påsk då jäklar blir det iaf att åka hemma på fjället, kanske backen.. får se :)

Hoppas allt är bra med dig Johanna! <3

2010-02-19 @ 17:59:23
URL: http://lisaanderback.blogg.se/
Postat av: Krille <--- han som ä awesome

haha, ja har ju gröna ögon, tro ja då. men grym bild :) men så dålig va du ju inte, kul va de ju också :)åka nu på påsk`?

2011-03-08 @ 19:15:27

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0