Dålig uppdatering på sistone..

Har varit lite dålig med uppdatering på senaste.
Men ibland orkar man bara inte sätta sig vid datorn
då man kommer hem från jobbet tyvärr:(
Har jobbat så många dagar i rad nu också,
men på måndag blir det ändring med det,
för när måndagen är slut är jag ledig i några dagar! :D

I fredags jobbade jag från 13.00-22.15 på Bilisten,
sen gick jag bara hem och bytte om och gick på 3an
och jobbade som bartender från 22.30-01.00.
Började sen kvart i 8 på morgonen dagen efter.
Så det är fullt upp på mitt schema just nu, tills på måndag
kväll, då blir jag ledig! :)

Nu ska jag gå och laga makaroner och korv och skynda mig äta
eftersom jag börjar 14.45 och jobbar till tio :)

Imorn kväll kommer förmodligen en illustration på ett dubbelporträtt :)
Ha det!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0