Dentist.

Har nyss kommit hem från tandläkaren.
Har borrat för första gången någonsin i en tand som
en gång blev typ slagen? och blev lite svart i botten :p
Nu är min tand hel igen :) Det var kul att borra,
men fick rysningar :p

Nu ska jag börja sminka mig, sedan ska jag laga mat :/
Börjar jobba kl 14.15 och har ingen rast förän jag slutar 22.15.
Känns lite konstigt att behöva äta middag så tidigt.
Jag hinner ändå bli skithungrig innan jag slutar :p

Skriver nog inte ikväll pga av att jag jobbar imorn och öppnar :)
Imorn ska Mamma & Ronny komma till Storuman (och kanske bror)
och äta middag här, så morgan hänger nog också med!
Sen blir det kanske en serie bowling :D hihi.



Hörs sen! Kanske ikväll, kanske imorgon :)



Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0