Frukost på sängen till hockey! Kan det bli bättre?

Det är typiskt..
Jag som kände lugnet att äntligen får vara ledig två hela dagar!
2 hela dagar!

Då skulle jag hinna allt jag inte hunnit som,
städa hela lägenheten (det ser ut som en ungkarslya jag lovar),
hinna blogga lite, illustrera massor, svara på ett långt mail,
träna gym, fara till backen, hinna se någon vän..
Men nej.. :( jag måste jobba imorn ändå..
Ledig en dag, jobbar 6, eller mer på rad.
Jag är för snäll tror jag..

170 timmar denna månad har jag jobbat!
Inte konstigt jag är trött när jag väl är ledig.
Då när man vet man är ledig en dag så orkar man inte
göra något.. Då vill man ta det lugnt och inte städa
hela lägenheten och ändå inte se dagsljuset mer än
innifrån :(..

Sovit hela dagen har jag också..
Hade ont i huvudet igår, och hela natten.
Så vi såg först film, sen en hockeymatch,
började på en annan hockeymatch,
försökte sova lite men ställde klockan på 6
för att se Sverige - Finland!!!

Det blev frukost på sängen till hockey,
och det var värt det!
För dom var awesome!

Så när jag äntligen skulle få sova lite, hade tagit alvedon och allt,
så går det inte.. Både för skallebanket,
och för att när jag väl ska sova,
är det som hela världen vill ha tag på mig!!!
Men då när jag kliver upp klockan 5 på morgonen,
inte ett enda litet sms på en hel dag kan jag få..
men bara för att jag vill sova så går det inte!

Det är konstigt de där.. :p
Nu ska jag skynda mig he på lite maskara,
sen ska jag umgås med Elina:)

Ska hinna försöka rita något sen också:)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0