Imorn är det löning! Wohow!!

Tjollahopp!
Har nyss varit ute och gått en sväng.
Gick på bilisten och hyrde film :)

Är helt slut idag. Tror det beror på kylan.
Man blir så trött av den (det kan också bero lite på OS).
Men jag skyller på kylan ;) det är lättast så! hi ho.
__________________________________________________________

Tänkte på en sak idag. Det är rätt roligt att stå och lyssna
på folk som pratar i butiken, ibland kan det bli helt fel när
folk inte hör vad den andra säger, så står man själv i
kassan och ler lite för sig själv när man här hur fel det blir!

Som idag:
En äldre man hade just betalat det han skulle ha av mig.
En yngre man kom in och frågade hur det var honom.
- Jo svarar den äldre mannen, det är ju det här med OS vettu!
Den yngre mannen svarar:
- Jaha, vilka hejjar du på, norge eller sverige?
Den äldre mannen svarar:
- Ja, hela nätterna!
Den yngre mannen frågar igen vilka han hejjar på,
sverige eller norge.
Den äldre upprepar igen:
- Jajjemen, hela nätterna!

Sen gav den yngre mannen upp och gick och tog godis :p
haha.

Kanske inte det bästa exemplet, men ibland är det riktigt kul
att lyssna på! ^^
Butiken är ju trots allt så liten att man hör saker även fast man
inte lyssnar :p
___________________________________________________________

Har inget mer speciellt att säga idag.. Ingen ork att rita eller att ta
kameran och hitta någon bild heller tyvärr :(

Så nu tänker jag bara se film :) Bröllopsfotografen!

Som min kloka gamla lärare sa igår när hon kom in på jobbet:
"När det är såhär kallt har man en god anledning till att sitta inne
och mysa med något gott framför sig"

...och med det så säger jag godnatt! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0