Mördarpass på jobbet!

Nu kommer jag nog inte skriva något förän fredag kanske,
och kanske en snabbis på min 1 timmas lunch av min 15 timmars dag
imorgon.
Det kommer bli låg uppdatering tills på söndag igen.
Ska kliva upp 5 nu två dagar, sen ska jag kanske (beror på om jag orkar)
fara kl 8 till vilhelmina med tjejerna och spela hockeymatcher hela dagen.
Så som sagt, låg uppdatering tills på söndag eller lördagkväll!

Önska mig lycka till för två dagars mördarpass på jobbet,
det lär behövas! :p

Ni som nu tänker att man faktiskt inte får jobba så länge, ja det vet jag också.
Men jag har tagit på mig det helt frivilligt, så dum som jag är ^^

Ha det bra iaf! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0