Nyduschad och mätt i magen!

Nu går jag runt med klackskor, trosor, ett linne och
handduken sitter fortfarande på huvet efter jag duschade :)

Normalt? :p

Ja så kan det gå.. Jag vara bara tvungen att ta på mig mina
nya och oanvända skor.. Jag har inte fått gå med finskor på
verkligen jättelänge nu. Jag vill ut och dansa!

Mätt i magen är jag också, smällde nyss i mig nästan en
full djuptallrik med gröt! :p Mumsigt :)
Första gången jag äter gröt någonsin,  utan att vara hemma
hos mamma :p

Nej nej, har inte tid mera. Måste klippa luggen nu!!
Den börjar gå mig på nerverna:p

Klippa luggen.
Äta middag.
Fara till jobbet - 14.45-22-15.

Hörs!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0