Parfym.

Hemma på lunchen en sväng och kastat i mig
lite mat. Börjar om en kvart igen.
Såå skönt när dom 6 timmarna är över så jag är
ledig imorn!! :)

Men gruvar mig för torsdag och fredag.
Kommer nog bli dom segaste dagarna i mitt liv^^
Ska jobba 15 timmar torsdag och över 10 timmar på fredag.
Var egentligen först bestämt att jag skulle jobba
från 06.15-22.15 helt själv båda dagarna.
Men som tur var så var rebecca ledig.
Skulle bli lite tungt annars just eftersom varorna kommer
på torsdagen, och då skulle jag vara död på fredagen.
Men 15 och 10 timmar på två dagar räcker gott och väl! :)
Det är jag själv som tagit på mig det, så jag får skylla mig själv :p

Nu ska jag he (vad säger man annars? hmm:O) på mig lite parfym och dra
tillbaka på Billan ^^


Mina parfymer är dom godaste någonsin <3
Har provat många parfymer, men eftersom jag inte tål parfym egentligen
så har jag kommit fram till att dessa på bilden är i princip dom jag tål :)
Men dom luktar gott! :)

Bye! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

he kan ju betyda många saker, men jag tror att det ordet du letar efter just i den där meningen är 'ta' eller 'sätta' ;)

2010-02-10 @ 00:22:16

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0