Ritbrädan funkar!! :)

Nu har jag fått ritbrädan att fungera!! :)
Det är sjukt roligt :)
Mest eftersom det är som att rita för hand, och för det andra
att den inte hackar som det gör när man ritar med datamusen,
iaf min mus har ett eget liv så det känns skönt att slippa använda
den något mer:)

Nu har jag ritat den där lilla flickan igen.
Fast som jag ville ha den från början :)
Ska sätta på henne lite kläder och en kropp sedan,
orkar inte det ikväll^^ har hållt på i 4 timmar ungefär.
Det tar lång tid att rita streck...

Ritat med min ritbräda ikväll:


Den gamla tvärskissen med datamus:




Vilken skillnad, eller hur? :)

Åt mat som sagt med mamma, Ronny, Jonas och Morgan idag, väldigt trevligt :)
Jobbade från 07.45-14.45 idag.
Jobbar imorn från 14.45-22-15 :)

Höger och vänster.

Kommentarer
Postat av: Linda

finare med brädan :D

2010-02-07 @ 10:58:30
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0