Snowboard!

Hej!

Nu har jag och morgan just sett en barnfilm ^^
9 hette den:p hihi.

Var och åkte snowboard igår med Hampus, Roger & Krille :)
Klädde mig så kallt så jag har värk i hela kroppen idag
och haltar fram. Sen fick jag migrän så jag var tvungen
att vila ett tag. Men det gick inte så bra.
Först ringde lilla Lovisa, sen mamma och sen Ronny! haha
Så jag hann inte vila.
Hade lovat Krille och Roger att åka ikväll men när man inte kan
gå typ så går det nog inte åka snowboard :p
Jag är ingen svikare^^
Men imorn :) och då ska jag klä mig varmare!
...
Jag vill blanda drinkar nuuuu!



Nu ska vi gå och sova! :) Börjar 09.45 imorn,
sen ska jag vara med majsan! :)
Har inte så mycket att säga annars ikväll.
Godnatt!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0