Mobilbildervarning!

Nu sitter jag och myser med min älskade riskudde som
min mamma har gjort åt mig!

Jag är väldigt frusen av mig efter jag kom hem från backen!
Men det är värt det för fy vad kul det är! :D
Ikväll gick det sämst men ändå.
Roger tog all energi från både jag och krille tror jag.
Roger var peppad som fan, men för oss gick det sämst :p
Men det kan inte alltid gå bra :)
Bara skönt att vara ute och få frisk luft..
..man känner sig så frisk då man kommer hem! ^^ hehe.

Jag på sport eller påsklovet förra året i Hemavan i backen:)

OMG!! Vad obrun jag var! omg..

Så ingen illustration ikväll. Kom på att jag var tvungen att göra loggan
till min mosters företag. Så jag har bara pillat med den hela
dagen! Sen for jag och åkte snowboard så därför har jag inte
hunnit rita något annat ;)

Nu ska vi se film. I Love You Beth ^^ haha. Töntfilm typ!

Btw..
Jag saknar mitt långa hår!!!



Over och out.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0