Funderationer om barn.

Känns som att jag ligger efter i utveckligen.
Många i min ålder skaffar barn nu.
Visst, jag tycker att det ser jättemysigt ut och så,
och jag tycker det är väldigt fint och ser ändå upp till
som som vågar vara ung mamma.

Anubis är lika gammal som mig och har en dotter,
Linda är världens bästa mamma till Nova, och jag tycker det
är väldigt modigt av henne som vågade ta det steget! :)





Thihi Anubis hon är söt hon :)
Modell: Anubis och lilla nova i magen
Fotograf: Jag

Men ändå, jag är inte själv ett så stort fan av barn.
Dom är söta att titta på när dom är tysta..
Annars är dom rätt läskiga egentligen tycker jag..
Jag är nog lite rädd för barn ^^ haha

Jag skulle aldrig kunna se mig själv som mamma, jag vet inte ens om
jag vill ha barn.. (Nu blir mamma säkert lite arg eftersom hon vill bli mormor:P)
Men just nu känns det inte som att jag någonsin skulle kunna ha ett barn.
Men det kanske kommer. Jag är nog för omogen för det just nu:P haha

Jaja, nog om det.
Det var bara en funderation :)
_____________________________________________________

Btw så kom det en Ritbräda till mig idag!! Wiihoo!

Tack mammi, du är awesome!! ♥
(Har dock inte fått den att fungera)
Men ska sätta mig imorn och försöka klura lite mer.
Hade inte så mycket tid ikväll då jag och söt skulle se en film,
så jag har än inte hunnit prova den :(
Vi såg förresten Ugly truth som är en komedi. Hyffsad.

Nu ska vi sova. Jobbar imorn från 09.45-16.00.
Ska också till sjukan imorn kl 14 för en lungundersökning? typ.
Sov gott!
Trackback
RSS 2.0