Vinter och kallt eller sommar och brunbrända ben?

Ikväll är jag lite arg..
Jag skulle till backen och åka med krille och roger, men då ville
bilen helt plötsligt vara sönder.. 2a gången i vinter som den strejkar.
Så därför blev det inget! :(

All ära åt snön och vintern.
Men jobbigt att bilarna ska gå sönder hela tiden
pga kylan..

Tänk när sommaren kommer.
När man blir sådär sommarfräsch med brunbrända ben och kan
slita på sig solglasögon om man inte orkar sminka sig
och ändå se bra ut! ^^ ne nu skojar jag.

Bjuder på en halvsnabb sommarinspirerad bild på Jessica Alba.



Men på sommaren kan man faktiskt variera sig lite mer,
och dessutom kan man gå överallt och slippa använda bilen,
just eftersom det är så skönt att vara ute då!
Just nu vill man knappt gå utanför dörren, och det är då
såklart bilen strejkar och inte vill vara med längre.
Det är bara att gå imorn i 35 graders kyla på jobbet :(
Tur det är nära för mig iaf!

Nu blir det duschen!
Sen sova :)

Ska snart här framöver lägga upp lite bilder från i helgen
när vi firade Majsan, och berätta lite om kvällen :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

sv; visst vare lite roligt, hehehe xD

2010-02-23 @ 10:24:54
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0