Bankrutt..

Tjohopp.
Mår mycket bättre idag!

Hade ett problem nyss..
Hur betalar man en medicin som kostar 620:- när man bara
har 486 kr?..
Det är så himla svårt att komma ikapp med inkomsten när man
har haft en tung månad. Denna månad gick hälften av pengarna
till nära och kära som jag lånat av, sedan var det bilen, och hyran
och.. Då var det bara 900 kr kvar sen..
Och på det måste jag bli sjuk så jag måste kasta iväg ännu mer..
Som tur är så kom mamma till undsättning och satte in 600 kr!
Men vad tur jag då hade (trots att jag har alla fel man kan ha ungefär) att
jag faktiskt har 75% på Apoteket eftersom jag har så många mediciner!
Så medicinen kostade bara 233 kr! Otroligt bra.. :)

Såhär kände jag mig verkligen när jag insåg först
att jag inte kunde betala den..



Som en urfattig lodis. Känner mig fortfarande så.
Vill komma ikapp igen så jag kan göra nånting kul för pengarna
man sliter för.

Nästa gång jag ska shoppa kläder får det helt enkelt bli:
Potatissäckar och soppåsar! ..och inga skor..
Kom ihåg det lilla jag.

Iaf. Sådär ser jag faktiskt inte ut idag, men nära på.
Osminkad, okammad, och ja.. Oklädd?
Mysdag verkligen, med mig själv!



Nu ska jag och söt laga taccos, sen ska vi säkert se någon film igen ikväll,
bara för att jag är sjuk och det är synd om mig får man det! Tycker jag!
Sen kommer det nog en illustration också.. Ska nog ge mig på en... HEMLIS!!
Det får ni allt se sen! :) thihi.

Ha de gott.


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0