Foton från förr :) ..

Idag har jag fikat med Sara en sväng,
sedan har jag jobbat från 17 till 22.15 :)
Det är inprincip min dag idag:)

Hade tänkt lägga upp lite foton från skoltiden,
tänkte att det skulle komma upp lite foton/illustrationer
och så från den tiden lite då och då i bloggen :)
Illustrationer kommer också, bara inte ikväll, orkar inte leta igenom
hela skolmappen på hårddisken just nu :p
Men imorn när jag är ledig så ska jag leta åt lite mer! :)

Några bilder från första bästa mappen jag öppnade :)










Nu ska vi sova iaf.
Hörs imorn! :)


Kommentarer
Postat av: LindaU

Riktit snygga bilder!!!

Dom bästa är på ekorren :P och sista bilden!!

Vilket objektiv använde du till dom?

Kramar!

2010-01-18 @ 19:13:09
Postat av: Linda

Sicken kalaskula jag hade :D

2010-01-25 @ 21:20:31
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0