Jobb + Jobbintervju! ..



Har nyss kommit hem från byn/samhället :)

Jobbat på Lupsen idag (gymnasieskola) som vikare
på ämnet Medieproduktion. Tror dom var 9 i klassen :)
Det gick jättebra, det är så kul at göra något man verkligen
vet att man kan! :)
Jobbade från 12.50 - 14.50, pga att jag skulle på
jobbintervju på Kommun klockan 3.
Nervöst..

Det gick iaf bra, och som det ser ut nu så har jag jobb,
som sjukvikarie! Så det gick helt okej.
Nu efter får jag nästan lite ångest, men det blir nog bra hoppas jag:)

Hann ta en fika på Aktiviteten med Elina och Morgan också.
Nu väntar jag på att Morgan ska vakna så ska vi fara till
hans mamma och äta Spagetti & Köttfärssås (är lite lat idag:)
________________________________________________________________

Btw..
Jag saknar Giny! :(
Min finaste apa ♥ (även fast hon ser ut som en fladdermus här ;)



Gjorde en snabb skuggbild på henne :)


Nu ska vi fara och äta! :)
Ikväll ska jag ge mig på att rita min bror.. Tricky ;)

Kommentarer
Postat av: LindaU

Lycka till å rita jonas :P

Måste ju få veta vad du ska jobba me nu!!!? :)

E glad att de å så bra för dej!! <3

Kramar

2010-01-18 @ 19:14:47

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0