Hemma igen efter en skön långhelg!

Nu är jag hemma i lägenheten igen :)
For och tränade med Elina direkt jag kom hem! :)
(skönt att träna bort lite man lagt på sig när man vart hemma hos mamma:p)
Känner mig riktigt avslappnad efter en helg hemma

Btw, jag vann i poker ;) Då var ronny och morgan inte så tuff
längre när det inte låg en krona framför dem! :) haha
Mamma och jag låg sist ända tills de sista bytena, då
vann vi alla pengar av dom! Kul^^


Glömde skriva igår att jag var ute och körde skoter :)
Lekte med brorsans låneskoter (hans crossfire är på lagning).

Kort sagt så var helgen riktigt mysig och rolig:)
Olga fick vara med på bild.
Hon är inte direkt brydd att man står tre cm ifrån henne och fotar :)



Idag provade jag "scrapbooking" för första gången :)
Det var faktiskt rätt kul, även fast jag nog inte skulle ha det som
en syssla såsom ritandet. Men ändå kul :)

Blir tyvärr ingen illustration idag.. Datorn är full så jag måste rensa
den innan jag gör någon :)
Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0