Fy och ursch!! :S

..vad dåligt jag mådde för ett tag sedan..
Kom hem från att ha jobbat och sen fikat med sara på Akkan runt 4.
Började hosta och fick ett astmaanfall - som ledde till att jag
mer eller mindre hostade blod och massa bruna saker.
Kunde absolut inte andas det minsta, och fick åka in på akuten.

Självklart här i storuman skickade dom hem mig med: slemlösande,
alvedon och ipren?? :S
Som att jag behövde hosta ännu mer slem än vad jag redan gjorde??

Det löste sig iaf sen då dom ångrade sig av ett argt samtal,
så jag fick åka in igen och inhalera något grejs och
en läkare lyssnade på lungorna.
Och mkt riktigt.
"Du mår mår inte riktigt bra va?"
Min tanke.. -Nehe? Märkte ni de nu eller? :O :P
Komiskt faktiskt..

Fick iaf medicin och blev tillsagd att ta det lugnt minst två dagar.
Så det var bara att ringa chefen och ställa in mitt jobbpass imorgon.

Det är iaf skönt att kunna andas igen, även om jag skakar som en idiot! :)
Nu ska jag försöka rita, om jag inte skakar sönder datamusen förstås..

Lägger upp en bild sen på det jag lyckats åstakomma.
Bye.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer p

men usch stackare! hoppas verkligen du kryar på dig!

2010-01-28 @ 20:07:16
URL: http://pyttis.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0