Hatar rubriker ^^ ..

Hej hej:)
Jobbade idag från 1 till kvart över 4, ingen långdag direkt,
men det blir ju pengar iaf..

Ikväll hag jag varit hos Elina och umgåtts lite:)
Sedan såg jag, morgan, elina och jimmy film hemma hos dom!
Baksmällan :D Så grymt bra film, har redan sett den en gång tidigare,
men den går att se många gånger som det känns ;)

Nu ska vi sova snart :)
Jag forsätter med mitt förra tema på illustration idag.
Typ blyga tjejer? Eller något sånt :p
Ska bättra på dom lite sen blir det nog tavlor av dem,
så enkla/stilrena och så fina enligt mig själv iaf :)


Godnatt på er och puss på morgan ♥

Kommentarer
Postat av: anubisbubis..

Om du har mycket lite att göra någon dag kan du få göra två till mig med, (gärna där det också stå ditt namn) som går i svart vit grå.. pUss anubis <3

2010-01-06 @ 22:47:09

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0