Jag som en Na'vi, illustrerad style ;)

Nu är hemlisbilden klar ^^ haha
Inget speciellt, ville bara vara lite busig!
Tog lite tid att göra den eftersom jag försökte se film medans :p
Men här är den :)

Jag som illustrerad Na'vi :)


Nu är jag iaf (kanske) först att som Avatar ha lugg och även att ha
illustrerat en ^^ thihi.
Det var tamme jobbigt att göra alla dessa flätor, kanske inte så
genomarbetat bild egenligen, men den får duga :)

Nu ska vi nog sova, imorn vid två ska jag och Elina fara och sola och Morgan
ska hänga med så han kan träna :)
Om jag inte hade varit dålig hade vi tränat också, men det är lika bra att
ta det lugnt med träningsfronten några dagar till.. :(
Har ju fortfarande smärtor i bröstkorgen så det är nog inte så smart än..

Godnatt och sov gott! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0