Latdag/inspirationsdag :) ..

Ibland är det skönt att bara ha en dag då man varken
vill eller behöver göra något! :)
Idag har det verkligen varit en sån dag.
Love it ♥

Istället så poppade det upp massa idéer nu på kvällen som
jag snabbritade medan jag och Morgan såg Harry Potter och
Halvblodsprinsen :)

Här är dom.


Liten blyg rock/partypingla inspirerad bild :)
__________________________________________________________

Nån tant som kom upp i skallen :)
__________________________________________________________

Sist, men inte minst:
En Fluffyball som ville fastna på "papper" ^^


Han ska bli min egna maskot här på bloggen tror jag:)

Nu ska vi se Two and a half men och sen ska vi sova!
Jobb imorn :)
Godnatt!

Upp och ner.

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0