Orkade göra en bild iaf!

Mår bättre nu :)
Är lite skakis fortfarande och ser lite dubbelt,
sen har jag ont i bröstet och lungorna när jag andas.
Men det är nog bara för att jag är lemmen efter allt hostande.
Hoppas jag iaf.. Bara det inte är lunginflammation så är jag nöjd.

Här är bilden för ikväll.
Inspirerades av Amanda Jensen, men i slutändan blev det
inte henne, utan någon påhittad tjej från min hjärna, typ :)
(förutom håret då)


Nu ser jag och Morgan slutet på Imagine that, faktiskt rätt kul film:)

Såg förresten Avatar på bio igår kväll! Superbra film!! Helt otrolig.
Jag gillar nyskapande. Helt klart bästa filmen jag sett på några år :)

Nu ska vi mysa ett tag till, sen blir det nog sängen :)
Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0