Seriemather! ..

Idag 8.00 bar det iväg med buss från ladan till Norsjö
för seriematcher mot - Vilhelmina, Trixa (Umeå) och Norsjö såklart.
Väldigt trött i morse.. Fy.

Vann första matchen med 2-1, förlorade de sista två med 4-0 och 5-0 :(
Surt.. Väldigt surt. Vi fick spela två matcher direkt efter varandra
och många i laget var krasslig och så.

Vi spelade bra ändå.
Vi är van att vinna, men vi får helt enkelt lära
oss att förlora ibland också :)
Humöret var sådär på plan,
men när det var slut så var humöret på topp igen! :)



utfyllnad..^^

Ritat en bild också ikväll :)
Tjej med överlappat hår och nån sorts nätsak.


Sen tänkte jag även lägga upp bilden från igår i större format,
den såg så konstig ut då jag la ut den i förra inlägget,
men jag orkade inte göra något åt det då :)
Här är den iaf. Igen.


Den ser fortfarande konstig och suddig ut, det är den inte egentligen.. Bajs.
Jaja.. Nu ska jag och morgan snart sova.
Jag är väldigt trött efter en lång dag av hockeyspelande ♥


Ha det bra! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0