Summering av nyår + några illustrationer ..

Nuså :)
Idag gick det att lägga in bilder!
Här kommer några bilder från nyår,
blev inte så många, orkade inte ha fram kameran hela tiden, men men:)
Det duger såhär med lite halvkassa bilder!



Middagen :)


Elina är glad :)




Tolvslaget :D


Festen började vid 3 på dagen, slutade vid 6 på natten/morgonen,
då jag och Elina la oss sist av alla :) Kul kväll!
_________________________________________________________

Nu tänker jag lägga upp en illustration som jag har hållt på med ett
tag. Orkade inte göra mer detaljer än såhär så nu säger jag att den
är klar. Blev rätt nöjd med resultatet faktiskt! :)


Bild på Giny i gamla stan.
Fotograferad av mig, illustrerad av mig!



Här är även en bild jag slängde ihop igår.
Warm and Cold.



Nu ska jag försätta se Harry Potter och den flammande bägaren
med mamma och Morgan :)

Pusshej :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0