Väskinnehåll? ..

Hemma från träningen och Morgan har just kommit hit! :)
Jag känner mig väldigt krasslig.. ursch! :(
Ingen kul hosta alls..
Blir nog sängen snart, morgan ska upp tidigt imorn,
men jag börjar inte förän halv 4 på eftermiddagen :)

Hade lite brist på idéer idag, så jag tog min väska,
hällde ut den och ritade av vad som fanns inuti :)
Kul och se vad man hittar egentligen.



I väskan så hittade jag:
- En iPod Nano med hörlurar
- En liten handkräm
- Försvarets hudsalva
- Ett läppglansläppsyl
- Två läppglans
- Ett vanligt läppsyl
- En rund tutti frutti läppglans
- En gammal godis i form av en flaska
- Voltaren
- Mitt månadskort på buss/tunnelbana från då jag var i Stockholm
- Damm
- Ett paket tändstickor
- En penna
- En "skärare" från jobbet
- En spegel
- En miniborste
- Mer damm
- Ett nagelkitt
- En kapsylöppnare
- Två gamla tuggummin
- En oöppnad tampong
&
- En kam

(Börsen är så stor så den tog bara plats att rita,
men såklart så har jag en börs också:)
___________________________________________________________

Sen ville Anubis ha två bilder i svart-vit-grå.
Såhär blev dom :)
Skulle vara bra Anubis om du skrev om du vill ha dom ungefär såhär :)


Nu ska jag äta en blodapelsin sen ska jag göra mig i ordning för sängen :)
Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: linda

toppen :) hur många peng?

2010-01-13 @ 08:53:48
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0