1a sprutan tagen!

Skulle egentligen vara ledig idag..
Men då var jag tvungen att jobba ikväll för att
en var sjuk och ingen annan ville.

Känns jobigt med tanke på att jag nyss tagit sprutan
och inte mår sådär jättesuper!

Det är något speciellt med vaccinationssprutor.
Ingen annan spruta/kanyl/dropp eller någonting får mig att
må dåligt och jag tittar alltid på för att jag tycker det är kul!
Men just vaccinationssprutor håller jag alltid på svimma av
5-10 minuter efter den är tagen:/
Lite konstigt tycker jag..

Nu ska jag gå och äta rester sedan taccotårtan,
sen är det bara att masa sig på jobbet och försöka
se fram emot 6 dagar i rad av arbete... puh!

Hoppas ni kommer att ha en bättre vecka en jag iaf! :)
Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0