5 saker att göra i Turkiet! :D

Om det finns vill jag:

1. Prova på att surfa + vindsurfing!
2. Köra vattenskoter!
3. Åka gummiluppa efter båt!
4. Flyga efter en båt!
5. Dyka från klippor!


Hoppas hoppas hoppas det finns!
Jag håller tummarna!

Btw..
Satt och tittade på bikinis på internet för att jag ska köpa en innan
jag åker utomlands. (Dom jag har är för små för tuttarna)
Då hittade jag denna bild!

Vilken fail att ärret från, förmodligen, hennes silikonimplantat
syns på bilden!

Jag tyckte bara det var så roligt! :p hehe..
Kanske är övertrött, inte vet jag..
Men ändå en fail!

Är väldigt trött iaf..
Bara imorgon kvar. Börjar 8.45.
Sedan är jag ledig i 2 dagar!!

Åsele på måndag kanske?..
Om någon vill följa alltså..

Nu ska jag gå och sova!
Godnatt på er! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0