Beachvolley on the beach?

När jag slutade kvart över 10 drog jag ner till
Badsjön med grabbarna (och elin) och spelade beachvolley!
Det är sjukt roligt! Särskillt då folket är helt awesome! :D
Kom alldeles nyss hem. Bara 7 grader ute så det började
bli lite kallt om tårna och i fingrarna ^^

Nu ska jag och morgan se Tooth Fairy :)


Igår hann jag inte uppdatera eftersom Cissi och min bror
ville vara med mig lite! Så efter jobbet såg vi film hemma
hos Cissis mamma. Morgan och jag hade sett filmen,
men den var ändå bra så vi såg den bara igen! :)


Nu ska jag fokusera på filmen!
Imorn är det jobb igen.. 14.45-22.15 :(
Godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: madde

vilken fin blogg du har sis :) hoppas allt är bra med dig.

2010-07-25 @ 12:34:27
URL: http://acidfornothing.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0