Blixtar och dunder!

Nu sitter jag och ser Sex& The City!
Lika bra som alltid! Love it ♥

Kom nyss hem till lägenheten så inget ritande har det blivit.
Hemma var det mysigt som alltid, vi åt pizza,
tårta i förväg (min mamma fyller år på fredag)
sedan spelade vi kort och jag och mamma tittade på
objektiv till min kamera! :)

Jag har en Canon eos 450d. (kom på att jag aldrig sagt det)

När vi kom hem från Gunnarn körde jag ikapp Elina
som också var påväg hem från Gunnarn.
Så jag for direkt till henne och pratade lite,
sen kom Maja dit så vi satt och kollade upp lite och
planerade lite mer inför resan! :)

Nu ska jag dricka lite saft, se klart SATC och sen se en film.
Imorn är det jobb igen från 15.00 - 22.15!

Ha det bra! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0