Cyklingen blev till minigolf och beach volleyboll!

Jag och Anubis fick för oss att spela golf då var grabbarna
och spelade volleyboll och frågade oss om vi ville spela!
Först var vi bara några, sedan kom det fler och fler.
Tillslut var det jag, Anubis, Jesper, Wim, Kingen, Krille,
Pontus, Ogga, Spiken, Dick & Morgan.
Sedan var det massa folk som kollade på med! :)

Mitt lag vann såklart! ;)
Det var sjukt kul!
Måste göra om det!

Nu ska jag rita lite och se SATC :)
Imorn blir det Gunnarn rätt så tidigt och fira Mami
som fyller 47 och äta tårta! :)
Grattis Mamma! Älskar dig ♥


Jobbar 4-10 så jag kommer nog inte uppdatera imorgon tror jag! :(
Om jag hinner så gör jag det såklart!

Hade så kul ikväll att jag glömde ta bilder :/
Men nästa gång!


Godnatt alla! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0